Ο φυλλομετρητής που χρησιμοποιείτε δεν περιλαμβάνεται στη λίστα αυτών που είναι συμβατοί με την εφαρμογή.
Ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μη λειτουργούν σωστά.
Σας ενημερώνουμε ότι την Τέταρτη 18/10 17:30 – 22:00 ο κεντρικός κόμβος διακίνησης εγγράφων του ΚΣΗΔΕ δεν θα είναι διαθέσιμος λόγω εργασιών συντήρησης.
Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του έργου Κεντρικό ΣΗΔΕ, ξεκίνησε ήδη από τις 07/01/2022 η λειτουργία της υπηρεσίας Εξυπηρέτησης & Υποστήριξης (Help Desk 1ου Επιπέδου). Σκοπός της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι η εξυπηρέτηση και καταγραφή αιτημάτων που αφορούν βλάβες, τεχνικές ερωτήσεις και ερωτήσεις επί των διαδικασιών του έργου, όπως:
- Σφάλματα κατά την προσπάθεια χρήσης της ψηφιακής υπογραφής.
- Δυσλειτουργίες εφαρμογών.
- Ερωτήσεις λειτουργικότητας εφαρμογών (how to).
- Υποβολή βελτιωτικών προτάσεων σε υφιστάμενη υπηρεσία/εφαρμογή (service request) κ.α.
Επιπροσθέτως, το Help Desk 1ου επιπέδου θα εξυπηρετεί και την υποβολή και υλοποίηση αιτημάτων διασύνδεσης τοπικών ΣΗΔΕ φορέων και δημιουργίας ΣΗΔΕ-Φ.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή (07:00-22:00) και Σάββατο (08:00-16:00), πλην αργιών και η πρόσβαση σε αυτήν παρέχεται με τους εξής τρόπους:
- Με αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@mindigital-shde.gr.
- Με καταχώρηση Αιτήματος Υποστήριξης (ticket) στην ιστοσελίδα https://helpdesk.mindigital-shde.gr/ μέσω της επιλογής «Καταχώριση Αιτήματος Υποστήριξης».
- Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, εφόσον δεν είναι εφικτή η αξιοποίηση των δύο προηγούμενων μεθόδων, μέσω του τηλεφωνικού αριθμού 210-2201955.