Ο φυλλομετρητής που χρησιμοποιείτε δεν περιλαμβάνεται στη λίστα αυτών που είναι συμβατοί με την εφαρμογή.
Ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μη λειτουργούν σωστά.
Σε περίπτωση που παρουσιάζεται αδυναμία χρήσης κάποιας επιλογής της εφαρμογής, πιθανώς οφείλεται σε έλλειψη ανανέωσης της προσωρινής μνήμης του φυλλομετρητή σας(cache). Παρακαλούμε όπως πιέσετε τα πλήκτρα "ctrl+shift+r" ταυτοχρόνως, ή όπως δοκιμάσετε από διαφορετικό φυλλομετρήτη.
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.) με τις υπ’ αριθ. πρωτ. 29184/04-11-2024 και 28608/29-10-2024 επιστολές της σχετικά με την αντιμετώπιση κενών ασφαλείας σε έγγραφα PDF με ηλεκτρονικές υπογραφές στην πλατφόρμα εξ αποστάσεως υπογραφής εγγράφων Websign του ΚΣΗΔΕ, απέστειλε οδηγίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος που προκύπτει στα αρχεία PDF, τα οποία περιέχουν είτε δυναμικό περιεχόμενο είτε κώδικα Java. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι, αν και τα εν λόγω έγγραφα έχουν ήδη υπογραφεί με εγκεκριμένο πιστοποιητικό ηλεκτρονικής υπογραφής, υπάρχει η δυνατότητα να μεταβληθεί το περιεχόμενό τους χωρίς να αλλοιωθεί η ψηφιακή υπογραφή. Για την επίλυση του ζητήματος, η εφαρμογή Websign έχει προσαρμοστεί προκειμένου να εντοπίζει την ύπαρξη δυναμικού περιεχομένου ή κώδικα Java στα αρχεία PDF. Η εφαρμογή όταν εντοπισθεί τέτοιο περιεχόμενο με μήνυμά θα σας δίνει οδηγίες στο τί μπορείτε να κάνετε. Σας ενημερώνουμε ότι μετά την πάροδο εννέα (9) μηνών από 14/01/2025 η εφαρμογή θα απαγορεύει την υπογραφή εγγράφων που περιέχουν κώδικα Java ή δυναμικό περιεχόμενο. Για τον λόγο αυτό, συνιστούμε, εάν υπάρχουν Πληροφοριακά Συστήματα στον φορέα σας που δημιουργούν αυτά τα έγγραφα, να φροντίσετε ώστε τα αρχεία PDF να είναι συμβατά με το πρότυπο PDF/A.
Από 1η Φεβρουαρίου 2024 η υπηρεσία Εξυπηρέτησης & Υποστήριξης του Κεντρικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων άλλαξε και στο εξής λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 07:00-17:00 τις καθημερινές εκτός επίσημων αργιών. Οι χρήστες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα: https://helpdesk.mindigital-shde.gr/ και να καταχωρίζουν αιτήματα που αφορούν βλάβες, τεχνικές ερωτήσεις και ερωτήσεις επί των διαδικασιών, όπως:
- Σφάλματα κατά την προσπάθεια χρήσης της ψηφιακής υπογραφής.
- Δυσλειτουργίες εφαρμογών.
- Ερωτήσεις λειτουργικότητας εφαρμογών (how to).
- Υποβολή βελτιωτικών προτάσεων σε υφιστάμενη υπηρεσία/εφαρμογή (service request) κ.α.